Wednesday, June 15, 2011

termometer aku

minggu ni aku dah quit kerja. seyes aku memang tak suka kerja kat situ. no wonder lar nape aku berhenti awal. mana tahan hari-hari balik jam 3 pg..dekat jam 5 pg baru lei tidow. itu pun lepas aku siap-siap makan, mandi and tengok series Nora Elena. nasib blei tengok semula kat tonton. kalau tak, terlepas. rugi tak dapat tengok Inspektor Amir a.k.a Erry Putra.. hehe... ^^

even aku g kerja ngan berat hati, tapi aku still lei enjoy sebab ader member-member yang kepala macam aku gak kat situ. credit to syuhada, nur, and riha.. sebab banyak bg tunjuk ajar and sangat happening kerja dengan mereka. hehehe...

so, sebenarnya aku tak tahu nak entry kan apa untuk entry kali ni. aku cuma nak tahu macamana kita nak cekalkan hati untuk stay kerja kat sesuatu tempat. sebab aku ni jenis cepat bosan. and satu lagi penyakit aku ialah cepat penat. kadang-kadang ok, kadang-kadang tak ok.

sebenarnya aku nak cakap yang aku sendiri ni tak faham dengan temperature badan aku ni. condition berubah. hahaha...nape aku jadi macam tu?..aku pun tak tahu lah..huargh3...

so, moral of the story nya adalah fahami diri anda.


No comments: