Sunday, December 4, 2011

hidup yang lazat







member haku cakap haku ni kuat merepek, berkhayal. tak apa, memang alam haku macam tu. diorang cakap dalam karya pon hakku merepek. tapi yang merepek tu larh yang mendatangkan idea yang boley dikatakan berada di tahap bernas walaupun gaban nak pikir.

ni larh sebahagian artwork merepek haku yang boleyh haku show kan kat sini. the rest haku simpan.









dalam karya aku merepek,
dalam tidur aku bermimpi,
dalam sedar aku tercari-cari,
dalam diam aku mencari,
dalam sesak aku berlari,
dalam asap aku pedih,
dalam lena aku terbuai fantasi,
dalam penat aku menerajang,
dalam khusyuk aku focus,
dalam class aku berSMS,
dalam opis aku berbanting tulang,
dalam bilik haku berangan,
dalam penuh ader sempit,

sebenarnya haku nak bagitahu,

dalam hati aku ader kau,
tu jer... ;)
harharharharhar...

No comments: